.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موشک برکان حزب‌الله کابوس صهیونیست‌ها
رسانه‌های صهیونیستی تایید کردند استفاده حزب‌الله از موشک برکان این رژیم را دچار وحشت کرده است.
موشک برکان حزب‌الله کابوس صهیونیست‌ها

رسانه‌های صهیونیست شنبه گزارش دادند که استفاده مقاومت اسلامی لبنان از موشک‌های «برکان» با کلاهک سنگین برای بمباران شمال اراضی اشغالی تحول مهمی در نوع سلاح‌های مورد استفاده آن است.

 

براساس گزارش المیادین، رسانه‌های صهیونیست افزودند که این موشک توانایی حزب‌الله را در ایجاد یک تهدید مهم برای اهداف نظامی در اسرائیل نشان می‌دهد.

 

این رسانه‌ها خاطرنشان کردند: تا زمانی که حزب‌الله بتواند شهرک‌های نزدیک مرز شمالی را با قدرت هدف قرار دهد، در مورد توانایی شهرک‌نشینان برای بازگشت به خانه‌های خود تردید وجود دارد. بازگشت شهرک نشینان به خانه‌های خود در نزدیکی مرز با لبنان مستلزم تضمین‌هایی است، به ویژه خروج اعضای نیروی گردان رضوان حزب‌الله از مرز شهرک‌های شمالی.

 

 حزب‌الله در چهارم نوامبر یک پایگاه نظامی در شمال اراضی اشغالی را موشک‌های برکان شلیک کرد. همچنین در ۲۰ نوامبر، حزب الله مسئولیت شلیک موشک‌های برکان به پایگاه ارتش صهیونیستی در شمال برانیت را بر عهده گرفت رسانه‌های صهیونیستی در این خصوص گفتند که این حمله تلفات جانی نداشت، اما در محل اصابت  خسارات قابل توجهی وارد کرد.

 

رسانه‌های صهیونیست در تعریف این موشک می‌گویند «برکان» پرتابه‌ای راکتی با برد ۱۰ کیلومتر است و به لطف کلاهک بسیار سنگین آن که وزن مواد منفجره آن بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم است، قدرت قابل توجهی دارد. این موشک می‌تواند در شعاع ۱۵۰ متری از محل سقوط خسارات زیادی وارد کند.

 

صهیونیست‌ها اعلام کردند برآورد آن‌ها این است که حزب‌الله امروز زرادخانه بزرگ‌تری از این نوع موشک، شاید چند هزار، دارد و حزب‌الله به احتمال زیاد توانایی ساخت آن‌ها را دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.